Meepraten in de medezeggenschap? Er komen plaatsen vrij!

Studenten en medewerkers kunnen zich van 15 februari tot en met 18 maart opgeven als kandidaat voor een van de medezeggenschapsraden. In mei komen namelijk de tussentijdse verkiezingen, voor vrijgekomen plaatsen.

Op vrijdag 15 maart krijgt iedereen een mail met een verwijzing naar de aanmeldpagina voor kandidaten. Er zijn vrijgekomen plekken in de Hogeschoolraad, Dienstenraad, de meeste instituutsraden en enkele opleidingscommissies.

Vacatures zijn bijvoorbeeld ontstaan doordat studenten zijn afgestudeerd of omdat medewerkers de hogeschool hebben verlaten.

De verkiezingen voor de raden volgen in de periode 13 tot en met 20 mei. De zittingstermijn voor nieuwe leden start per 1 september 2019.

De lijst met vrijgekomen plaatsen is hier (pdf, Sharepoint) te zien. Meer informatie is te vinden op www.verkiezingen.hu.nl