Verkiezingen aan de HU van start

De verkiezingen aan de HU zijn van start. Vanaf vandaag kunnen studenten en medewerkers hun stem uitbrengen op hun favoriete kandidaten van diverse medezeggenschapsraden en opleidingscommissies.

De personeelsfracties van de Hogeschoolraad (HSR) gaan vanaf de eerste dag los. Affiches met slogans als ‘Sta voor je vak!’ en ‘Minder plannen, meer resultaat!’ prijken op prikborden, muren, ramen en alles waar plakband op houdt. De studentenfracties lijken nog op stoom te moeten komen. Maar de eersten die nep-dollarbiljetten met portretten van kandidaten uitdelen, zijn al gesignaleerd.

Gestemd kan worden op studenten en medewerkers in de HSR, studenten en medewerkers van de medezeggenschapsraad van de faculteit Economie en Management, de personeelsraad en studenten van de opleidingscommissies pedagogiek en international communication and media.

De verkiezingen duren tot en met zondag 25 mei.

Meer informatie op www.verkiezingen.hu.nl (inloggen verplicht). Stemmen kan op www.hu.wiekiesjijor.nl.