Weer prijs voor HU-website

De HU-website heeft weer een prijs gewonnen. De makers ontvingen de Dutch Interactive Award in de categorie ‘Corporate Website’.

De Dutch Interactive Awards zijn dit jaar op donderdag 27 mei voor het eerst uitgereikt door de organisatoren magazine/website Emerce en Platform Internetbureaus Nederland (PIBN).

De jury was lovend over de bijdrage van studenten aan de website. Zogeheten HU-reporters doen verslag middels blogs, foto’s, video’s en sociale media over de opleiding en studentenleven. ‘Daar creëer je transparantie mee en krijg je conversie’, zo staat in het juryrapport.

De HU-website is vorig jaar vernieuwd en viel al twee keer in de prijzen. Zo kreeg de site de titel ‘Onderwijswebsite van het jaar’ en won het de titel Sitecore Site of the Year.