Wereldrecordpoging M&M’s eten met stokjes

Tijdens het themafeest ‘Oh my C’ op 10 oktober, georganiseerd door HU-studenten, zal een gooi worden gedaan naar het wereldrecord M&M's eten met stokjes.

De reeks themafeesten in de partykelder K-Shot draait elke keer om één letter. Dit keer is het de C van candy. Het ‘kinderfeestje voor volwassenen’ wordt vergezeld door ‘kilo’s snoep, zoetzure muziek en de smakelijkste activiteiten’, meldt de aankondiging.

Guinness World Record
Een van de activiteiten is het geblindoekt snel eten van M&M’s met stokjes. Tijdens de avond kan er worden geoefend, om middernacht strijden de beste kandidaten tegen elkaar. Het Guinness World Record M&M’s eten in een minuut staat op naam van Kathryn Ratcliffe uit de UK. In augustus 2011 verorberde zij er 65 in een minuut (maar zonder blinddoek).

De organisatie van het feest is in handen van HU-studenten die de minor Het Project van je Leven volgen.

Trajectum geeft twee vrijkaartjes weg aan studenten van de HU (18+).