‘Fraaie oplossingen bestonden niet’, zei de voormalig minister van onderwijs deze week. Vijf jaar geleden moest ze meermaals de studenten naar huis sturen. Online les werd de norm. Hoe kijken studenten vandaag terug op de coronamaatregelen? ‘Ik werd op een gegeven moment zelfs depressief.’
Video


