Avans-studenten bouwen website voor Time Magazine

Studenten van de opleiding communicatie en multimedia design van Avans Hogeschool hebben een nieuwe website ontwikkeld voor Time100, de lijst van de meest invloedrijke mensen ter wereld.

Het contact met het vermaarde tijdschrift werd gelegd door een docent van de Bredase opleiding na een presentatie van Time in Amsterdam. Hij wist het hoofd Beeld van het magazine te overtuigen van de kwaliteit van de opleiding, vertelt hij aan Punt, de website van Avans.

Geheim
Time bleek behoefte te hebben aan een nieuwe interactieve website. Twee cmd-docenten formeerden een groep studenten die het ontwerp in het diepste geheim maakten. De Time100 is vanmiddag gelanceerd en wordt dit jaar aangevoerd door zangeres en ondernemer Beyoncé.