BrandTen en Greeny Games in finale

Studentcompany’s BrandTen en Greeny Games van HU Amersfoort zijn doorgestoten naar de finale van de innovatie- en duurzaamheidswedstrijd van de stichting Jong Ondernemen. Hier zullen ze het opnemen tegen vier andere bedrijven. De prijswinnaars worden op donderdag 27 mei bekendgemaakt in YourSpace te Rotterdam.

Beide bedrijven dingen mee voor een prijs in de categorie duurzaamheid. BrandTen bedacht een kartonnen kledinghanger en Greeny Games ontwikkelde het spel ‘Greeny’ dat kinderen bewust moet maken van milieuproblemen. De wedstrijd wordt medegeorganiseerd door het Octrooicentrum en Enviu, een internationale organisatie voor jonge ondernemers.

Greeny Games won in het verleden ook al de marktdag van Jong Ondernemen en de regiofinale Midden-Nederland. Donderdag 3 juni staat Greeny Games daarom ook nog in de landelijke finale die in Groningen gehouden wordt.