Finalisten Docent van het Jaar bekend

De finalisten van de Docent van het Jaar zijn bekend. Bijna 1200 stemmen zijn er uitgebracht op de twintig genomineerde docenten.

De finalisten zijn:
Henry van Kraanen, docent rekenen aan de pabo (faculteit Educatie)
Joost Ansems, docent organisatiekunde en Nederlands bij personeel en arbeid (faculteit Maatschappij & Recht)
Paul Go, docent geluidstechniek bij de opleiding mediatechniek (faculteit Natuur & Techniek)
Roderick Udo, docent bedrijfseconomie en accountancy (faculteit Economie & Management)
Simone Hackett, docent Engels (faculteit Communicatie & Journalistiek) en docent sociologie (faculteit Economie & Management)

Het vijftal strijdt door het geven van een minicollege op donderdag 7 april om de titel Docent van het Jaar 2011. In de jury zitten collegelid Huib de Jong, de Docent van het Jaar 2010 Veysel Tan en de winnaars van de Machtigste Student 2010: Arie van Scheepen en Maurits Bruin.

Zij bepalen wie er met de hoofdprijs van 1000 euro vandoor gaat.
Tijdens de finale kiest het aanwezige publiek wie de beste presentatie van de middag geeft. De winnaar van de publieksprijs ontvangt een speciaal gemaakt kunstwerk. De verkiezing wordt georganiseerd door Trajectum en Studium Generale.

Lees ook de interviews met de finalisten in Trajectum nr 13 van donderdag 31 maart of hier

Meer informatie en aanmelden voor de finale kan hier