Achtergrond

Fotoreportage: Utrecht Science Park – architectonisch top of flop?

Het Utrecht Science Park, zoals De Uithof wordt genoemd, moet uitgroeien tot een kloppende hart van kennis, onderzoek en ontwikkeling. Een plek waar studenten graag komen studeren en wonen, bedrijven zich vestigen. Met architectonische hoogstandjes van Rem Koolhaas (de kantine van de universiteit) en Wiel Arets (de universiteitsbieb) straalt het Science Park in ieder geval al internationale allure uit. In de schaduw van al dit pracht en praal vond Trajectumfotograaf Kees Rutten een aantal minder flamboyante plekken en legde een document aan waarbij je als toeschouwer zult afvragen: architectonisch top of flop?

Wat is waar? Weet jij waar deze foto’s zijn genomen? Stuur je
oplossing voor 19 mei 2010 naar trajectum@hu.nl en win een professionele fotoshoot met Kees Rutten