‘Hier’ nieuwe hotspot in De Uithof

De Uithof is binnenkort een hotspot rijker. Op 23 mei opent Rabobank Utrecht de Work & Relax Hotspot ‘Hier’.

Studenten en ondernemers kunnen in een ruimte aan de Heidelberglaan 8 terecht om te werken, studeren en te relaxen, meldt de Facebook-pagina. ‘Hier kun je in een inspirerende omgeving afspreken met je projectgroep. In een tussenuur alvast je studiestof lezen, terwijl je heerlijk onderuit op de bank hangt. Of met één van de geleende iPads lekker een beetje surfen.’

De ruimte bevindt zich in het Bestuursgebouw van de Universiteit Utrecht en is vrij toegankelijk. Onder de vrienden van Facebook die op de opening aanwezig zijn verloot de bank vijf iPads. Hier houdt vrienden ook op de hoogte van inspirerende bijeenkomsten in De Uithof en daarbuiten en geeft regelmatig boeken en kaarten voor sport- en culturele evenementen cadeau.