HU-studentenclubs bedanken medewerkers in filmpje

Schermafbeelding uit het filmpje

In een filmpje op YouTube bedanken studentenorganisaties van de HU medewerkers voor hun inzet om de hogeschool draaiend te houden. Het is een initiatief van OSHU, de overkoepelende organisatie van studieverenigingen.

‘Wij kunnen niet wachten om iedereen terug te zien op het USP’, laten de studenten in het 41 seconden durende filmpje weten. Behalve de studieverenigingen participeren sciencecafés, de introductieorganisatie UIT, Hogeschoolraad en VIDIUS studentenunie.

Het filmpje gaat vergezeld van #wijzijnHU, die vaker wordt gebruikt op social media. De OSHU vroeg vertegenwoordigers van de studentenclubs een foto te sturen met een blanco vel papier. Selina van Oordt, secretaris van OSHU, fotoshopte de tekst erin en monteerde er een filmpje van.

Ook interessant: In Madrid staan ze echt nog niet in de rij voor de IKEA