HU-studenten genomineerd voor award

Vier studenten van de Hogeschool Utrecht zijn genomineerd voor de titel bestuurder/medezeggenschapper van het jaar. De verkiezing wordt georganiseerd door studentenunie Vidius.

Celeste Hoeben (voorzitter van studentenvereniging Paramedus van de faculteit Gezondheidszorg) en Maarten Penard (Algmeen bestuurslid van de Utrechtse Technische Vereniging van de faculteit Natuur en Techniek) zijn genomineerd in de categorie beste bestuurder.

Gijsbert Brinkman (Hogeschoolraad en faculteitsraad Gezondheidszorg) en Nathalie Fledderus (OC-ambassadeur van de faculteit Natuur en Techniek) maken kans op de titel van beste medezeggenschapper.

Stemmen op jouw favoriet kan hier.

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Nacht van de Professoren op 30 april in de EKKO.

UPDATE
Tijdens de Nacht van de Professoren draaien verschillende vertegenwoordigers van de hogeschool en universiteit muziek naar eigen smaak. Voor de HU zijn dit collegevoorzitter Geri Bonhof en Erik Puik, lector Microsysteemtechnologie aan de faculteit Natuur en Techniek.

UPDATE 2
Geen van de HU-genomineerden is in de prijzen gevallen. De award Bestuurder van het Jaar gaat naar Joost Teunissen, student onderwijskunde aan de Universiteit Utrecht en actief als penningmeester van de studievereniging VOCUS. De prijs voor Medezeggenschapper van het Jaar gaat naar Jesse van der Plas. Hij is student psychologie aan de universiteit en studentlid in het faculteitsbestuur van Sociale Wetenschappen.