Aangekoekte pannen en huisfeesten zonder einde

Wie heeft de grootste stapel afwas en het meeste bier in de koelkast? Studentensite Studenten.net organiseert voor de negende keer de jaarlijkse verkiezing Studentenhuis van het Jaar.

Winkelkarretjes vol oud papier, aangekoekte pannen, algen in de douche, huisfeesten zonder einde en vooral heel veel gezelligheid zijn de criteria voor het leukste studentenhuis van Nederland.

Vorig jaar won voor de tweede keer op rij Huize Bolkhuisch in Delft. Het NCRV-programma Man bijt Hond wijdt de komende vier weken een speciale rubriek aan de 21 bewoners die dit voormalige hotel bevolken.

Je studentenhuis (of gedeelde gang of verdieping) inschrijven kan op www.studentenhuisvanhetjaar.nl. In mei wordt bekend wie de titel dit jaar mag dragen.