Martine Overdijk directeur Institute for International Business Studies

Martine Overdijk is per 1 juli benoemd tot de directeur van het Institute for International Business Studies (IIBS). Zij is momenteel rector van de IVO Deurne, een organisatie voor voortgezet onderwijs met vier scholen. IVO Deurne is onderdeel van de onderwijskoepel Ons Middelbaar Onderwijs.

Hiervoor was Overdijk clusterdirecteur bij de HAS Hogeschool (nu HAS Green Academy) en opleidingshoofd bij de Hogeschool Arnhem/Nijmegen, schrijft HU Ontwikkelt. Zij werkte ook als docent bij Fontys Hogescholen. Daarvoor heeft ze bedrijfskunde aan de Universiteit Nijenrode gestudeerd en een MBA aan de University of Texas behaald.

IIBS bestond tot december vorig jaar enkel uit de opleiding International Business Studies. Vanaf januari verhuisden ook de Engelstalige bachelor Creative Business en de master Sustainable Business Transition naar het internationale instituut.