Battle of the houses nadert ontknoping

Ruim honderd studenten die wonen in studentenhuis St. Joseph in Amersfoort maken kans op een reis naar een zonnige Europese bestemming. Hun huis heeft het geschopt tot de finale van ‘studentenhuis van het jaar 2012’.

Het voormalige klooster, waar veel HU-studenten hun studietijd beleven, gaat met studentenhuis OD 119 in Delft en De Obrecht in Den Haag de strijd aan voor de eerste plaats. Alle studenten die in het winnende pand wonen krijgen een zonnige reis.

De concurrentie is moordend. Delft kan voor de derde keer op rij de titel bemachtigen: de vorige twee keer wonnen andere huizen in Delft. Op 11 mei gaan ze door het uitvoeren van opdrachten het gevecht met elkaar aan in Dierenpark Emmen. Op 31 mei is de ontknoping van deze 'battle of the houses'.