Educatie maakt zich op voor komst Máxima

Dranghekken, een rode loper en strenge toegangscontrole. De faculteit Educatie bereid zich voor op de komst van prinses Máxima.

Zij arriveert dinsdag 10 maart rond half vier op De Uithof en zal de nieuwbouw van de faculteit aan de Padualaan officieel openen. Personeel en een beperkt aantal studenten en externe relaties zijn uitgenodigd de opening bij te wonen. Zij hebben zich van te voren moeten aanmelden

Het gebouw is vandaag beperkt toegankelijk: personeel en studenten kunnen er in en externen die zijn aangemeld. Iedereen moet zich legitimeren.

Lectoren van de faculteit organiseren tijdens de opening een kennisquiz. Ook kunnen bezoekers speeddaten met de onderzoekers. Tussen 12.00 en 18.00 uur is er geen onderwijs in het gebouw.