HU-student secretaris ISO

Welle neemt het stokje over van de huidige secretaris Boaz Adank, student intergrale veiligheidskunde aan de HU. De nieuwe secretaris is actief bij studentenvereniging Veritas en lid van het studentenpanel van sociaal juridische dienstverlening. Zij heeft haar afstudeerproject in Zweden uitgevoerd en liep stage bij het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI).
Voorzitter is Bastiaan Verweij, student bestuurskunde aan de Vrije Universiteit. Verweij volgde eerder bij de hogeschool Windesheim de lerarenopleidingen Nederlands en geschiedenis. Hij was er meer dan drie jaar actief in de centrale medezeggenschapsraad en voorzitter van het Studenten Overleg Orgaan Zwolle. Ook zat hij namens het CDA in de gemeenteraad van Zwolle.
De andere drie bestuursleden komen vanuit een universiteit. Penningmeester Jelle Kok studeert rechten in Utrecht en algemeen bestuurslid Fabienne Hendricks studeert rechten in Maastricht. Het tweede algemeen bestuurslid Paul de Rook studeert internationale betrekkingen en rechten aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij was in 2004 voorzitter van scholierenvereniging LAKS. (HOP/GR)