Opnieuw HU-student secretaris ISO

De functie van secretaris blijft in handen van een HU-student. Welle neemt het stokje over van de huidige secretaris Boaz Adank, student intergrale veiligheidskunde aan de HU. De nieuwe secretaris is actief bij studentenvereniging Veritas en lid van het studentenpanel van sociaal juridische dienstverlening. Zij heeft haar afstudeerproject in Zweden uitgevoerd en liep stage bij het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI).
Verweij volgde eerder bij de hogeschool Windesheim de lerarenopleidingen Nederlands en geschiedenis. Hij was er meer dan drie jaar actief in de centrale medezeggenschapsraad en voorzitter van het Studenten Overleg Orgaan Zwolle. Ook zat Verweij namens het CDA in de gemeenteraad van Zwolle. Voor die partij schreef hij het plaatselijke verkiezingsprogramma. Naast zijn studie is hij docent maatschappijleer in het voortgezet onderwijs.
De andere drie bestuursleden studeren aan de universiteit. Penningmeester Jelle Kok rechten in Utrecht en algemeen bestuurslid Fabienne Hendricks rechten in Maastricht. Het tweede algemeen bestuurslid Paul de Rook studeert internationale betrekkingen en rechten aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij was in 2004 voorzitter van scholierenvereniging LAKS. (HOP/GR)