Trajectum presenteert: de halve finalisten

Op de site vanTrajectum maakt de organisatie van de Docent van het Jaar-verkiezing tot 11 februari elke dag een halve finalist bekend. Tot nu toe zijn er drie gepresenteerd, er volgen nog zeven.

Ruim tweeduizend keer stemden studenten op de twintig genomineerden, de tien populairste docenten plaatsten zich voor de halve finale. Samen kregen zij driekwart van het totaal aantal stemmen.

De docenten reageren op de site kort op hun plek bij de laatste tien en blikken vooruit naar de finale van 12 maart in theater Kikker, waar ze een kort college geven. De een ziet dit met angst en beven tegemoet, een ander is alvast zijn onderwerp aan het bepalen. Verder staat te lezen wat hen zo geliefd maakt onder de studenten.

Op 12 februari opent de laatste stemronde die bepaalt wie de vijf finalisten worden. De uiteindelijke winnaar krijgt 1000 euro en een kunstwerk.