Tweede plaats voor St. Joseph in Amersfoort

Studentenhuis St. Joseph vist achter het net. Het Amersfoortste studentencomplex blijft steken bij en tweede plaats tijdens de verkiezing van Studentenhuis van het Jaar.

Winnaar is De Obrecht aan de Obrechtstraat in Delft; derde werd OD119 uit Delft. Dit maakte organisator Studenten.net bekend nadat het vorige week donderdagavond de drie finalisten bezocht. In alledrie de huizen vond toen een groots feest plaats.

De meeste van de in total 87.000 stemmen vielen op De Obrecht. ‘St. Joseph uit Amersfoort heeft gestreden tot de laatste minuut. Natuurlijk was er sprake van teleurstelling, maar ze namen hun tweede plek meer dan sportief op. Tijdens alle hectiek rond de uitreiking belde St. Joseph het winnende huis om ze persoonlijk te feliciteren’, meldt het verslag van de verkiezing.