Verkiezing beste docent vindt navolging

Vooruitlopend op de HU-brede verkiezing van de docent van het jaar, is de community HuMedia van de School voor Journalistiek een eigen poll gestart.

Ruud Hoff staat met 21 stemmen onbetwist op nummer 1. Goede tweede is is Gert-Jan Peddemors (10 stemmen) terwijl John Driekonks (8 fans) veelbelovend de derde plek bezet. Voor de poll zijn dertien docenten genomineerd en ruim zestig stemmen uitgebracht.

Het is de bedoeling dat de winnaars van de HuMedia-poll meedoen aan de docentverkiezing die hogeschoolbreed wordt georganiseerd door Trajectum en Studium Generale. Studenten van alle opleidingen kunnen tot half januari hun favoriete leraar nomineren via www.trajectum.hu.nl/docentvanhetjaar.

Twintig docenten met de meeste stemmen, gaan naar de halve finale waarna 12 maart de finale plaatsvindt. De winnaar krijgt 1000 euro en een kunstwerk.