Wordt het Ruud, Yoni of…

Else? Of een van de overige zeventien genomineerde docenten voor de docentenjaarprijs. Na twee dagen zijn op de site van Trajectum al ruim 1350 stemmen uitgebracht.

Ook docenten hebben zich actief in de strijd geworpen. Sommigen attenderen hun studenten in de les op de verkiezing, anderen zoals Ivo de Haard en Yoni Shem-Tov van veiligheidskunde, hingen een poster in de faculteit en stuurden een mail aan al hun studenten.

Humedia.nl, platform voor journalistiekstudenten, voert campagne voor Ruud Hoff. Anderen doen dat via Trajectum online. Daar kunnen we ook lezen, dat de voornaam van Yoni Shem-Tov in het Sanskriet vagina zou betekenen. Of dat hem in de finale brengt, weten we op 5 maart. (CK)

Er kan nog tot maandag 2 februari gestemd worden op www.trajectum.hu.nl/docentvanhetjaar.