Ruim duizend stemmers voor docent-verkiezing

Circa 1150 studenten hebben de afgelopen anderhalve week een stem uitgebracht op hun favoriete docent. Vijf van de twintig genomineerden gaan door naar de finale van de Docent van het Jaar-verkiezing.

Stemmen kan nog tot en met donderdag 25 februari op www.trajectum.hu.nl. De helft van de kandidaten is afkomstig van de faculteit Maatschappij en Recht, maar ook alle andere faculteiten zijn vertegenwoordigd. De nadruk van de tweede editie van de beste docent-verkiezing ligt op studieloopbaanbegeleiding.

De finale vindt plaats op 25 maart in het Louis Hartlooper Complex. In de jury zitten collegelid Huib de Jong, de ‘machtigste student’ Paul de Vries en Else de Haan, Docent van het Jaar 2009. De verkiezing wordt georganiseerd door Trajectum en Studium Generale.