Spar in De Uithof wordt hipper

De Spar in De Uithof wordt het komende jaar omgebouwd naar de nieuwe hypermoderne studentenformule Spar University. Dit betekent meer verse producten, belegde broodjes, zelfscanners en acties op social media.

Teammanager John Roering van de winkel in De Uithof is heel erg enthousiast als hij over het nieuws praat: ‘Deze week is de eerste Spar University in Amsterdam geopend en die is echt fantastisch. De winkel daar is 250 m2 en wij hebben 400 m2 dus we kunnen het hier nog groter aanpakken.’

De supermarkt op het universiteitsterrein is volgens Roering helemaal toegesneden op de wensen van studenten. Er zijn meer verse sapjes, salades en belegde broodjes te krijgen. Ook kunnen studenten via stemzuilen in de winkel laten weten welke producten ze missen.

Wanneer de winkel in Utrecht precies wordt omgebouwd, is nog niet bekend.

Op de foto zie je de verbouwde vestiging in Amsterdam.
Foto: Facebook.com/SparNL