Video

Studenten Electrical Engineering ontvangen hun diploma via een ‘Walk Through’-uitreiking

Een online diploma-uitreiking waar studenten in hun eentje achter hun laptop zitten met een glas champagne, zag het Institute for Design and Engineering niet zitten. Studenten van het instituut kunnen hun diploma ophalen via een zogenoemde ‘Walk Through Diploma Uitreiking’. Ondanks de krappe voorbereidingstijd van twee maanden is het belangrijk dat van de uitreiking iets feestelijks wordt gemaakt, zegt opleidingsmanager Hans Oerlemans. Eerder hadden de opleidingen Technische Bedrijfskunde, Built Environment en Werktuigbouwkunde al zo’n uitreiking. Op dinsdag 13 juli was de opleiding Electrical Engineering aan de beurt.

Ook interessant: Student Jessica is gek op haar vriendin Noa: ‘We blijven met elkaar daten’