Utrecht goed vertegenwoordigd bij Almanak Awards

Drie Utrechtse studentenverenigingen strijden mee in de eerste editie van de Almanak Awards. CS Veritas, de christelijke studentenvereniging NSU en de Medische Studenten Faculteit Utrecht (MSFU Sams) stuurden hun jaarlijkse Almanak in en prijken nu op het lijstje van de in totaal 21 kanshebbers die meedingen naar de hoofdprijs.

De Almanak Awards worden dit jaar voor het eerst georganiseerd door website studenten.net en zijn onderdeel van de studentawards waar  ook The Student of The Year en Studentenhuis van het Jaar onder vallen. De awards bestaan uit een juryprijs en een publieksprijs, wat betekent dat er door het publiek via de website almanakawards.nl kan worden gestemd. Daar is ook informatie te vinden over de eenentwintig deelnemers en kan er door een aantal pagina’s van de almanakken worden gebladerd.

Beide prijzen worden tijdens de finale op 13 juni uitgereikt. De juryprijs bestaat uit een reis naar een Europese bestemming voor de voltallige commissie, de publieksprijs levert een betaalde cheque voor een advertentie in het aankomend studiejaar op.