Utrechts Studentendictee: Sofie van den Enk leest voor

Je kunt je nog aanmelden voor het Utrechts Studentendictee, op 3 mei a.s.! Op deze donderdagavond vindt vanaf 19.00 uur in het Academiegebouw de vijfde editie plaats van het Utrechts Studentendictee. Deelname is gratis en de winnaar ontvangt een cheque van 500 euro.

Het dictee wordt voorgelezen door Sofie van den Enk. Zij neemt het over van tv-maker Joris Linssen die heeft moeten afzeggen. Linssen vliegt deze week onverwachts naar het buitenland voor een televisieprogramma van KRO-NCRV.

Sofie van den Enk presenteert momenteel de Keuringsdienst van Waarde. Ze begon haar carrière bij RTV Utrecht, werd ontdekt door de jakhalzen van DWDD en werkte mee aan onder meer De Rekenkamer, Eilanders, Puberruil Z@pp en de Keuringdienst van Waarde. Verder kennen we Sofie natuurlijk als winnaar van Wie is de Mol 2014!

Aanmelden
Het dictee is een initiatief van taleninstituut Babel in samenwerking met DUB en Trajectum.

Aanmelden kan via de website van Babel.