Verkiezingskrant vandaag verspreid op HU

Vandaag wordt rond lunchtijd ‘Post Washington’ verspreid op de HU-campus. Deze krant is gemaakt door studenten journalistiek die deels vanuit Washington, en deels vanuit Nederland verslag doen van de presidentsverkiezingen. Ook is er een live blog en twitteren de studenten volop.

De studenten die momenteel in Washington zijn, hebben reportages gemaakt, deskundigen geïnterviewd en met Amerikaanse burgers gepraat. Een aantal studenten uit de groep was bij Romney’s ralley in Virginia.

De groep heeft bij aankomst in New York vorige week ook de hevige orkaan Sandy meegemaakt. Ze hebben hierover uitgebreid bericht op hun liveblog en ooggetuigenverslagen gemaakt, die zijn gepubliceerd op de websites van De Volkskrant en NRC Next.