Bus 12

Nu de Faculteit Educatie ook op de Uithof staat moeten er nog meer studenten met bus 12.

One thought on “Bus 12

  1. Een beetje slap om de verantwoordelijkheid weg te schuiven richting de HU en de UU. Als je later aanvangt met je lessen, is de kans aanwezig dat je ‘s-avonds nog op school zit. Ik denk niet dat veel mensen daarop zitten te wachten.

    De oplossingen die Femke noemt – zoals het vermeerderen van lijn 11 – vind ik een goede oplossing (al zal deze wel weer weggewimpeld worden door de GVU, want het is toch de verantwoordelijkheid van de student/HU/UU)…

    Wat een stijve harken… ik adviseer ze zelf eens mee te laten rijden op de lijnen 11 en 12….

    cb

Reageren? Graag!

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *