Cor Jansen vertrekt naar universiteit

Cor Jansen, directeur Marketing en Communicatie van de HU, stapt per 1 januari over naar de Universiteit Utrecht. Hij wordt daar directeur Communicatie en Marketing.

Jansen is sinds december 2004 in dienst van de hogeschool.Vanaf 2001 was hij marketingdirecteur bij het ROC Midden Nederland. Daarvoor vervulde hij verschillende functies aan de UU, Vrije Universiteit Amsterdam en Rijksuniversiteit Groningen. In de jaren tachtig van de vorige eeuw studeerde hij onderwijskunde in Groningen.

Aan de universiteit neemt hij de plaats in van Marsha Tatipikalawan. Jansen is in zijn vrije tijd voorzitter van sportvereniging Omni Zwaluwen Utrecht 1911 en fervent sporter (onder andere voetbal en wielrennen).