Docent van het Jaar 2011 – Paul Go

Paul Go gaf al eerder les op de faculteit Maatschappij en Recht aan de opleidingen Sociaal Pedagogische Hulpverlening en Cultureel Maatschappelijke Vorming. Nu is hij docent geluidstechniek bij de opleiding mediatechnologie op de faculteit Natuur en Techniek.

Bekend van
Bij ieder mondeling tentamen dat hij afneemt, zit een oud-student om samen met hem de beoordelingen te doen. Zo houdt hij de betrokkenheid van de studenten hoog en hoeft hij zelf niet overal op te letten. Ook laat hij studenten vaak wat computerklusjes voor hem oplossen, hij is niet zo heel goed met de pc.

Volgens zijn studenten
•    ‘Hij voegt ziel aan zijn les toe.’
•    ‘Hij ziet zijn vak niet als herhaling van het vorig jaar, hij zorgt dat er nieuwe uitdagingen zijn wat betreft projecten.’
•    ‘Hij zet zich in voor mij, dus ik zet mij in voor hem. Dit zie je lang niet bij iedere docent terug.’