Website Trajectum aangepast

Deze website is veranderd. Het gaat vooral om technische aanpassingen, maar ook de navigatie is flink gewijzigd.

De technische aanpassingen (een upgrade van het CMS Drupal naar versie 7) waren nodig om de spam-overlast in reacties effectief aan te kunnen pakken. De upgrade is gecombineerd met een wat andere indeling van de site. Nauwelijks bezochte rubrieken zijn verwijderd en nieuwe rubrieken hebben een meer logische plek gekregen. Dossiers zijn toegevoegd zodat in de nabije toekomst Trajectum online een beter en diepgaander overzicht kan geven van belangrijke thema's voor student en hogeschool.

Bij het publiceren van de nieuwe site ontbreken nog een aantal artikelen en blogs. Deze zullen in de komende week weer op hun vertrouwde plaats terecht komen. Ook aan andere foutjes zal nog worden gewerkt. Opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom (complimenten mogen ook) via trajectum@hu.nl.