Wie wordt UITdj en UITband 2012?

In rock café Stairway to Heaven strijden vanavond de finalisten voor de  UITdj en UITband. Uit drie bands en drie dj’s worden twee winnaars gekozen die mogen optreden tijdens de Utrechtse Introductie Tijd 2012

De Utrechtse Introductie Tijd (UIT) vind plaats van 13 tot en met 16 augustus en laat de aankomende studenten kennis maken met de stad Utrecht. De groentjes worden rondgeleid door de Domstad, bezoeken kroegen en cafés en gaan langs studentenverenigingen.

Iedere band en dj kon zich via de officiële website van de UIT aanmelden. Waarna op facebook gestemd kon worden. De drie bands en dj’s met de meeste ‘likes’, strijden morgen voor de titel UITDJ 2012 en UITband 2012. De commissie beslist uit eindelijk wie de winnaars zijn.

Vorige week kwam naar buiten dat er gesjoemeld was met de ‘likes’ op facebook.  Waarna de organisatie besloot de stemmen op basis van alleen de Nederlandse ‘likes’ te hertellen.