Young 807 in de finale

De studentcompany Young 807 van de HU Amersfoort is doorgestoten tot de landelijke finale van het ‘Studentenbedrijf van het jaar’ op 14 mei. Zij lanceren een adressenlabel voor kinderen.

Young 807 is opgericht door negen eerstejaars studenten small business and retail management in Amersfoort. Zij versloegen tijdens de regiofinale op 23 april twee andere Amersfoortse studentbedrijven en een uit Ede.

Het adreslabel is even simpel als doeltreffend. Kinderen krijgen een plaatje – met gegevens van bijvoorbeeld de ouders – op de hand geplakt, waardoor in noodsituaties snel contact opgenomen kan worden.

In het Provinciehuis in Den Bosch strijden hbo- en mbo-studentenbedrijven om de landelijke titel. De wedstrijd wordt georganiseerd door de Stichting Jong ondernemen.

Meer info: www.young807.nl en www.jongondernemen.nl