In Beeld

Uitslag winactie ‘Welke foto is echt?’

Foto: iStock

Voor de Week van de Mediawijsheid, plaatsten wij vorige week een winactie. Vijf foto’s waren gefotoshopt, één niet. Aan jullie de taak om de echte te kiezen. Had jij het goed? En heb jij het diner bij eetcafé de Vingerhoed gewonnen? Check het snel!

Foto 1 was gefotoshopt. Geen kunst in het weiland dus.

Foto: Kees Rutten

Foto 2 is … *tromgeroffel*… de echte foto! De foto komt uit 2017, toen studenten van de studentenflat Johanna aftokkelden. Had jij het goed? Scrol naar onder om te kijken of jij de winnaar bent.

Foto: Kees Rutten

Veel van jullie dachten ook dat foto 3 de echte was. Maar nee, de pompoen komt van de website van Museum Voorlinden.

Foto: Kees Rutten

Foto 4 is (gelukkig!) ook gefotoshopt.

Foto: Kees Rutten

Foto 5 ook. Want wat doet Marco daar?

Foto: Kees Rutten

Een zwembad in het Utrecht Science Park zou niet verkeerd zijn, maar helaas, foto 6 was ook nep.

Winnaar

Er waren ruim honderd inzendingen via Instagram en mail. We hebben geloot en Jasmijn Simpson is de winnaar van een diner voor twee bij eetcafé De Vingerhoed. We nemen contact met je op!