Video: Hoe overleef je de lockdown? Door een beetje te bewegen!

Foto: Suzanne Vink

In de zomer kon het weer even: chillen in het het park, samen sporten en lekker eten in restaurants. Nu het aantal besmettingen weer groot is, zitten we opnieuw veel thuis. Maar niet getreurd: Trajectum heeft elke week een tip voor je om de lockdown zo gezond mogelijk door te komen.

Noa Aartsen (19) is erg sportief. Ze zit in de sportcommissie bij studievereniging SV Forum én sport veel in haar vrije tijd. Aangezien we allemaal weer veel thuis werken én studeren, geeft ze deze week tips over hoe we toch een beetje kunnen blijven bewegen. Dat kan gewoon in je studentenkamer! En matjes, gewichten of andere sportmaterialen heb je niet nodig. Gebruik gewoon je dikke schoolboeken of een bierkratje.