Docent van het Jaar 2012 finalist Henry van Kraanen

Henry van Kraanen is één van de vijf Docent van het Jaar 2012 finalisten.
'Ik ben steeds bezig mezelf te verbeteren. Ik houd mijn vak goed bij, draai geen standaardlessen en probeer rekenen leuk te maken. Ik vraag steeds aan studenten wat goed was en wat niet.'

Lees verder vanaf pagina 16 van Trajectum 14:

Docent van het Jaar 2012

Alle studenten hebben hun favoriete docent mogen voordragen als Docent van het Jaar 2012. Uit deze voordrachten behaalden 17 docenten genoeg stemmen voor de halve finale. Daarna was het woord opnieuw aan de studenten. Meer dan 1200 studenten brachten hun stem uit. De vijf docenten met de meesten stemmen mochten naar de finale op 19 april.

De vijf finalisten:

Monte Amador (41)
Docent multimedia, faculteit Communicatie en Journalistiek

Ad Franzen (57)
Docent rekenvaardigheden en onderzoek, faculteit Communicatie en Journalistiek, faculteit Economie en Management

Rita Garretsen-Denkema (55)
Docent mondzorg, faculteit Gezondheidszorg
Filmpje!

Kjell van der Giessen (36)
Docent projectmanagement en integraal management, faculteit Economie en Management

Henry van Kraanen (41)
Docent rekenen, wiskunde en didactiek, Pabo Amersfoort
Filmpje!

Lees alles over ze in Trajectum 14 en bekijk video-interviews op trajectum.hu.nl.

(Een Trajectum  &  Studium Generale samenwerking.)