Studentenapp gemaakt door studenten

Studenten nieuwe mediatechnologie zijn in opdracht van Trajectum al zo’n acht maanden bezig met de ontwikkeling van een game/app  I Like Utrecht voor Android en Apple. Hiermee kunnen studenten Utrecht leren kennen op allerlei terreinen, kortingen krijgen, weten welke bus waar en op welk moment gaat, etc.

De app is echter nog niet klaar en om dit te realiseren doen ze mee met Het Samenspel van de Rabobank. Hierbij worden allerlei initiatieven vanuit de samenleving door een jury onder leiding van oud-minister Jacqueline Kramer vrijdag 31 augustus beoordeeld op duurzaamheid of innovatie of verbinding. Wie door deze ronde komt, maakt kans op een deel van de 200.000 euro die de 100-jarige Rabobank als cadeau uitdeelt aan goede initiatieven.

Maar niet alleen de stem van de jury geldt, ook het aantal likes op Facebook telt mee: like dit project.