Docent van het Jaar 2012 finalist Kjell van der Giessen

Kjell van der Giessen is één van de vijf Docent van het Jaar 2012 finalisten.
'Het is superbelangrijk dat de praktijk in de school wordt gebracht. Ik heb een eigen bedrijf en zaken die ik 's morgens meemaak, behandel ik 's middags in de colleges. Dat beklijft bij de studenten. Ik zie het niet als een baan maar doe het voor mijn plezier. Zonder salaris zou ik het ook doen. Ik krijg er energie van.'

Lees verder vanaf pagina 16 van Trajectum 14:

Docent van het Jaar 2012

Alle studenten hebben hun favoriete docent mogen voordragen als Docent van het Jaar 2012. Uit deze voordrachten behaalden 17 docenten genoeg stemmen voor de halve finale. Daarna was het woord opnieuw aan de studenten. Meer dan 1200 studenten brachten hun stem uit. De vijf docenten met de meesten stemmen mogen naar de finale op 19 april.

Meld je aan voor de finale!

De vijf finalisten zijn:

Monte Amador (41)
Docent multimedia, faculteit Communicatie en Journalistiek

Ad Franzen (57)
Docent rekenvaardigheden en onderzoek, faculteit Communicatie en Journalistiek, faculteit Economie en Management

Rita Garretsen-Denkema (55)
Docent mondzorg, faculteit Gezondheidszorg
Filmpje!

Kjell van der Giessen (36)
Docent projectmanagement en integraal management, faculteit Economie en Management

Henry van Kraanen (41)
Docent rekenen, wiskunde en didactiek, Pabo Amersfoort
Filmpje!

Lees alles over ze in Trajectum 14 (verschijningsdatum 12 april), bekijk video-interviews op trajectum.hu.nl (vanaf vandaag) en kom naar de finale!

De finale is op donderdag 19 april op de faculteit Economie en Management, Padualaan 101, van 18.30 tot 20.30 uur. Alle aanwezigen mogen stemmen voor de publiekswinnaar, een vakjury kiest de uiteindelijke Docent van het Jaar 2012.

Meld je aan voor de finale!

(Een Trajectum  &  Studium Generale samenwerking.)